COMUNICAT CONJUNT DE LES FORCES PROGRESSISTES DE L’OPOSICIÓ RESPECTE ALS ACTES PROGRAMATS A PREMIÀ DE MAR PEL 25N, EL DIA INTERNACIONAL PER L’ERRADICACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

A tot el món el 25 de novembre és un dia assenyalat i dedicat a la denúncia de la violència que s’exerceix contra les dones i a la reclamació de polítiques per posar-ne fi.

A tot el món excepte a Premià de Mar, on aquesta jornada de reivindicació internacional ha estat ajornada per donar prioritat a un acte de “reinauguració” del centre d’empresa municipal.

Pels grups que signem aquest comunicat, aquest fet respon a una manca de sensibilitat per part de l’alcalde Rafa Navarro, qui ostenta també la regidoria d’igualtat i amb la connivència dels seus socis de govern, ERC.

Per aquest motiu, els grups municipals del PSC, Crida Premianenca i Premià en Comú Podem prenem la decisió de no participar en l’acte d’inauguració del centre d’empresa i sí que ho farem als actes del 25N organitzats arreu del territori, i també en aquells organitzats a Premià de Mar pels col·lectius feministes.

Així mateix, anunciem que tampoc participarem en la lectura del manifest, el 26N, amb l’objectiu de mostrar la nostra disconformitat amb la decisió unilateral, per part del govern local, d’ajornament d’un dia tan rellevant.

Signen el present comunicat les portaveus dels grups municipals del PSC, Crida Premianenca i Premià En Comú Podem.

One thought on “Comunicat conjunt del PSC, Crida i Premià En Comú Podem respecte als actes programats al municipi pel 25N

• Josep

Si teniu ocasió, pregunteu a l’alcalde i al tinent d’alcalde que en pensarien si algú proposes els actes institucionals de l’11 de setembre es fessin el dia 12, o els de l’1 de maig el dia 2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *